متن شعري كه خيلي دوسش دارم
 
جملات عاشقانه
جملات عاشقانه
 
 


منو ببخش به خاطرت دوباره چشمام شده خیس

یا مثل من اگه کسی به فکر دردای تو نیس

خودت میدونی که برام از خودمم مهمتری

ببخش که هرشب از توی فکرو خیالم میگذری

ببخش اگه هرجا میری دلم برات شور میزنه

تا بر نگردی پیش من دلواپسی مال منه

ببخش اگه هر دفعه من تو آشتی پیشقدم میشم

مغرورم اما پیش تو تازه خود خودم میشم

از سر شوقه عشق اشکی که روی گونمه

ببخش كه می لرزه دلم وقتی سرت رو شونمه

وقتی تو رو میبینمت نگام همش سمت توئه

تموم آرزوی من دیدن لبخند توئه

اگر دلت رو میزنه حرفای پر محبتم

دلخور نشو از دست من بزن به پای غیرتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, :: 10:50 :: توسط : عاشق دل شكسته

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جملات عاشقانه و آدرس golepichak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 2532
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1